Home   •   About me   •   Contact   •   Recognition   •   Freebies   •   Destash

Winter Card Series - Day 14

Hey everyone!

Today is Day 14 of my Winter Card Series 2015! I hope you'll enjoy!
I'll upload a Winter Card plus Video each Thursday and Sunday until Christmas :) That makes only 1 Card to go! Wohooo!




For Day 13 of my Winter Card Series, head over to THIS post!

Oh my godness! I can't even believe we're here! There isn't only a week less until christmas - wowzaaa! This card is a very special one for me, because I just got this little stamp set from my deary Birka :)



The sentiment means " Have a blessed christmas feast and a happy new year"





Neenah - Solar White Paper 110lb (cardbasis)
WPlus9 - Holiday Hugs
Dani Peuss - Fröhliche Weihnachtszeit
Create a Smile - Zu Weihnachten
Distress Ink - Mermaid Lagoon
Coloration - Copic Marker

Kommentare:

SonjaK hat gesagt…

Oh, was für eine tolle Karte! Ich liebe diesen Hintergrund und die weißen Pünktchen auf dem Schal. Die ganze Koloration ist klasse. Und was für ein süßes Geschenk von Birka.

Nicole Haupka hat gesagt…

Ich habe deinen Blog gefunden als ich auf Suche nach Lawn Fawn Inspiration war. Was fuer suesse Karten, ich koennte mich stundenlang sattsehen!